ما خواص مهندسی مواد خود را درک می کنیم

شرکت پلیمر بارز صنعت مولایی با برند ( شرکت پلی یورتان بارز صنعت) از زمان تاسیس آن از سال 1380(بالغ بر21 سال) تا کنون ، بصورت انحصاری در حوزه پلی یورتان در حال فعالیت و خدمت رسانی به صنعتگران عزیز در ایران و سایر کشورهای همسایه می باشد. سابقه فعالیت تخصصی شرکت بارز صنعت در ابتدا در زمینه ساخت لاستیک و محصولات مرتبط با آن بوده که با تورم و گرانی لاستیک ، تامین مواد اولیه پلی یورتان در داخل کشور ، نیاز صنعت به محصولات با کیفیت تر و البته به صرفه تر از نظر ارز آوری نسبت به جایگزینی صنعت پلی یورتان بجای لاستیک اقدام نموده که تاکنون بسیاری از صنایع مرتبط از جمله شرکت خطوط لوله و نفت و گاز ایران ، صنایع چاپ افست ، صنایع فولاد ، صنعت فرش و پارچه ، محصولات و قطعات معیوب وارداتی خود را بوسیله بارز صنعت بهبود بخشیده و نیازمندی خود را از کشورهای دیگر کمتر و تا حدود بسیاری بی نیاز ساخته اند .

خدمات بازسازی

ما خدمات بازسازی کاملی را برای اجزای جزئی یا چسبانده شده به قطعات فلزی ارائه می دهیم که در آنها هزینه احیاء نسبت به عرضه جدید بصورت قابل توجهی بصرفه می باشد.

ضمانت موفقیت

صنایع پلی یورتان بارز صنعت می‌تواند یک ایده را به یک جزء تبدیل کنیم، یک قسمت موجود را تکرار کند و یا آن را به صورت یک نقاشی برای شما بسازد.

مجموعه هدفمند

یک پروژه پیچیده در مقیاس بزرگ گرفته تا یک نمونه اولیه، کارکنان ما به خدمات خود برای ارائه بهترین محصولات پلی یورتان ریخته گری و ابزار پلی اورتان سفارشی به شما صنعتگران عزیزافتخار می کنند

خدمات پس از فروش

شما سوالاتی دارید، ما پاسخ داریم. امروز با ما تماس بگیرید. متخصصان ماهر خدمات مشتریان ما می توانند به شما در انتخاب درست در کاربردهای پلی یورتان کمک کنند.

مشاور فنی ما در کارخانه خود باشید و پورسانت دریافت کنید

بینید ما چگونه به صنعت شما خدمت می کنیم

ما برآنیم (صنایع پلی یورتان بارز صنعت )با ارتقاء مستمر سطح دانش فنی در حوزه های تخصصی پلی یورتان وبا تکیه بر سوابق درخشان خود،زیرساخت امن این حوزه را ایجاد ، به روزرسانی، پشتیبانی و نگهداری نماییم.همچنین با نگاه حرفه ای به آینده و در راستای تکمیل زنجیره ارزش صنعتی و اقتصادی کشور عزیزمان،تمام تلاش و همت خود راجهت نیل به اهداف وانطباق با آخرین دستاوردهای تکنولوژی روزدنیا در این صنعت بکار گیریم.

هدف به معنای کیفیت یا نقطه مطلوبی است که سازمان در تلاش برای دستیابی به آن است این هدف بر اساس درک ضرورت ها و اولیت ها و نیازها در چهارچوب فردی، سازمانی و ملی معین می شود .

“ما برآنیم صنایع پلی یورتان بارز صنعت با ارتقاء مستمر سطح دانش فنی در حوزه های تخصصی پلی یورتان و با تکیه بر سوابق درخشان خود ، زیرساخت امن این حوزه را ایجاد ، به روزرسانی، پشتیبانی و نگهداری نماییم

20
سال یادگیری حرفه ها و مهارت ها

آماده دریافت مشاوره از ما هستید ؟

09138006885-09134430289



آدرس کارخانه : اصفهان -خیابان امام خمینی -شهرک صنعتی امیر کبیر(شاپور جدید)-انتهای خیابان هزار دستان پلاک 63

تلفن دفتر  :۳۳۸۶۸۸۹۸          

ارتباط با فاکس : ۳۳۸۶۸۸۹۷
شماره همراه: 09126202302 -  09134430289 

                09138006885  -

ایمیل:info@barezsanat.com 

     barezsanat@gmail.com