سیاست استرداد و بازپرداخت کالا با کیفیت بالا:

سیاست گارانتی بارز صنعت به اینصورت است که برای اکثر اقلام (به استثنای سفارشات فردی) محصول باید همچنان در شرایط نو باشد. اگر مورد استفاده شود، متأسفیم، نمی‌توانیم شرایط گارانتی را صادر کنیم.
اگر مرجوعی ناشی از خطای ما نباشد، خریدار مسئولیت کامل کلیه هزینه های حمل و نقل را می پذیرد. هزینه ارسال کالای برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد. مبلغ کسر شده معادل هزینه حمل و نقل استاندارد ما برای آن کالا خواهد بود.

خط مشی بازگشت و بازپرداخت کالای معیوب:

ما برای کلیه کالاهایی که از طریق شرکت پلیمر بارز صنعت مولایی خریداری می شوند 12 ماه ضمانت ارائه می دهیم. در صورت مشاهده هرگونه عیب در این مدت کالای معیوب با اقلام مشابه یا مشابه قابل تعویض می باشد. اگر جایگزینی در دسترس نباشد یا خریدار از تعویض امتناع کند، هزینه کامل به خریدار بازپرداخت خواهد شد.

ما مسئول هزینه بازگشت، هزینه ارسال مجدد به جز موارد ذکر شده در زیر هستیم.

گارانتی در موارد زیر ارائه نمی شود:

سیاست مرجوعی کالا بارز صنعت

سیاست مرجوعی کالا بارز صنعت

  • آسیب های ناشی از اتش سوزی یا استفاده نادرست از قطعه
  • نصب نامناسب
  • فرسوده شدن بیش از مدت گارانتی

لطفاً توجه داشته باشید!

لطفاً قبل از اینکه هرگونه قطعه ای را برای ما ارسال کنید، دلیل بازگشت را به ما اطلاع داده و قبل از دریافت تأیید، هیچ بسته ای را  بدون هماهنگی برای ما ارسال نکنید. در غیر این صورت ما بازگشتی را نمی پذیریم. صرف نظر از دلیل بازگشت، مدارک زیر برای تأیید خرید مورد نیاز است:

  • توضیح کتبی نقص ادعا شده
  • فاکتور خرید اصلی از شرکت پلیمر بارز صنعت مولایی .
  • اگر کالای آسیب دیده، معیوب یا اشتباهی دریافت کردید، لطفاً عکس‌هایی را برای ما ارسال کنید.

بازپرداخت وجه به همان روش پرداخت سفارش انجام می شود. بازپرداخت در 10 روز پس از دریافت بازگشت شما و تمام اطلاعات لازم برای بازپرداخت بازپرداخت می شود.

اگر پس از سپری شدن جدول زمانی بازگشت محصول ما با مشکلی مواجه شدید، لطفاً با ما تماس بگیرید و ما تمام تلاش خود را برای حل مشکل شما در صورت امکان انجام خواهیم داد.

بسته ها یا کالاهای گم شده در حین حمل و نقل آسیب دیده اند:
اگر بسته ای گم شود یا به دلیل آدرس اشتباه وارد شده اشتباه شود، خریدار مسئولیت کامل شامل تمام هزینه های حمل و نقل را می پذیرد. کلیه ادعاهای مربوط به از دست دادن یا آسیب دیدن کالا باید توسط مشتری مستقیماً علیه شرکت حمل کننده مطرح شود.

اگر احتیاج به مشاوره دارید با ما تماس بگیرید

مرکز مشاوره سیاست گارانتی بارز صنعت با شماره تماس 09138006885 و 09132134404